dimecres, 18 de març del 2009

Mostra de suport.

Aquest missatge va arribar a la bústia del blog i es publica amb consentiment de l'autor. És una de les mostres de suport rebudes a banda de totes les que ja podeu veure en els comentaris del blog.

Miquel,
T'acabo de veure a la TV, i no hi pogut esperar per escriure un comentari al teu blog i adreçar te aquestes lletres,Soc Capità de la Marina Mercant, de 56 anys, i ja jubilat de La Mar, m'estimo la Mar com el que mes, i al llarg de la meva vida professional m'he trobat davant de tantes injustícies burocràtiques com no to pots imaginar. I sempre els mes inútils son els que estan al front de aquestes "oficines Sinistres" aquestes "Capitanies", per la meva feina he voltat per tot el mon manant petrolers de mides com ja no n'hi han i com pots comprendre las he vist de tots els colors, però no se perquè, les mides mes absurdes les he trobat a l'administració marítima espanyola, tenen tanta por que per salvaguardar se, per si un cas, lo millor es prohibir, i aquesta es la seva única màxima. i la segueixen amb una tenacitat increïble, fins al absurd, sempre han tractat millor als marins d'esbarjo que al professionals, estan deixant la pesca en mans de industrials sense anima ni amor al Mar, només esquilmant lo tant com puguin abans de que s'acabi del tot.
Ànims Miquel i m’agradaria poder fer alguna cosa mes, si vols algo estic a la teva disposició.

4 comentaris:

  1. ànims!! jo ja m'he unit al grup del facebook, a veure si entre tots podem fer alguna cosa

    ResponElimina
  2. Miquel , malauradament estem governats per una colla de personatges de cadira , inexperts , i sense criteri de carrer , en el teu cas , sense criteri de mar , Em pregunto com l'estat amb els seus "reials decretus" poden donar poder per decidir a aquests nivells a unes persones anomenades Capitans Maritims ? , que l'única cosa que saben fer a part d'escalfar la cadira del seu despatx ,és fer la punyeta als mariners de la seva jurisdicció , només ho fan per fer-se veure , per fer un cop d'autoritat , per marcar "paquet" com deia en Puigcercós,.
    Aquesta gent de vegades sembla que no tinguin els 5 sentits plenament desenvolupats , i el mes fotut de tot , és que aquests personatges estan ben vistos .
    El teu cas em recorda un cert paral.lelisme en la LLEI D'ACCÉS AL MEDI NATURAL , feta per gent de cadira que en la vida han trepitjat un bosc ,.... llavors surt la PRUNA recolzant el PARC MOTOR , o donant l'enhorabona a Campions del món del motor ... VOLEN LLUIR DE CAMPIONS CATALANS però quan els troben entrenant els RURALS ELS FOTEN MULTES, quina incoherència NO?
    Noi estem envoltats d'una colla de polítics que només procuren per ells.
    Ara em vé a la memòria aquella casa tant bonica que té en SAURA la Port de la Selva , arran de mar , per a ell la LLEI de COSTES no existeix o no li han aplicat ,... t'asseguro que se li apliquessin , hauria de fotre la casa a terra ,... Veus aquest és un altre que predica el que no creu.....
    NOi l'única cosa que puc fer és donar-te anims i esperar que les coses se't solucionin, per tu i per tots els pescadors que feinegeu per les costes gironines .

    ResponElimina
  3. Ànims Miquel!!! que esperem que el temps i la raó posi les coses i les persones al seu lloc, tu al mar pescant i el que ha decretat aquesta ordre assegut a la cadira del seu despatx llegint el diari (ja que sembla que si li donen poder no el sap utilitzar amb sentit comú).

    ResponElimina